måndag 21 april 2008

Ellu!

Nu är det dags för mig att skaffa en blogg som funkar! 

Detta är mitt 3:dje försök till en blogg, de två andra var på en annan sida som inte funkar med Mac. Vi får väl hoppas på att det funkar denna gång ;)

Det är helt underbart väder och humöret är på topp!
Idag var det dags för skola, och för en gångs skull såg jag fram emot det! Har inte träffat människor i min ålder på evigheter känns det som. (va ifs med Vixen i lördas) 
Jag började kl 11 men trodde det var halv 11 så kom för tidigt :/ men det gör väl inget det. Jag "missade" klassrådet där alla skulle träna på valsen (inför balen) hade varit kul att vara med men det får bli nästa måndag =)

Sista lektionen för dagen var idrott och på schemat stod det: djugelfotboll! När vi hade joggat till Ramnaparken kom vi fram till en ehh...vad ska man kalla det? Ja det vart iaf mark med massor med stenar o stora träd i vägen, och där skulle vi spela djungelfotboll! Min första tanke (som många andras) var; jag kommer inte härifrån hel! 
Men det gick bra! lyckades till och med få bollen ett par gånger! haha

           Måste bara nämna att när vi gick upp till Ramnaparken så var idioterna sitt vanliga jag (Möller ströp Ville) och när vi gick förbi ett dagis så skriker en liten talle mitt i allt: JÄVLA IDIOTER! Det va hur klockrent som helst att det förtjänade en aplod!
 Nu är det bekräftat =) 

Imon är det praktik och jag ska upp tidigt som bara den! (05:20) jag hoppas på att jag får göra ngt annat än att bädda sängar, börjar bli ganska trött på det. Nu har vi bestämt lunchdejt (alla som är på sjukan) ska bli kul o komma bort från personalen en stund. 


Ne nu ska jag väl avsluta detta inlägg. Puss och kram på er!



Inga kommentarer: