tisdag 5 maj 2009

Londontown

Hey stalkers!
Jag har varit riktigt dålig på att uppdatera, men till mitt försvar har jag lidit av sömnbrist, på grund av allt festande i London. Dessutom har jag jobbat 3 nätter i rad nu. 





Första natten i London, då vi va uppsatta på VIP listan på en dålig klubb...som tur så betala vi bara 1 pund för att komma in ;)












Söndagens planer var att dra med oss Viktoria och sätta oss på en pup, men vi hamnade på ytterligare en dålig klubb! Men vi gjorde det bästa av situationen och vi hade väldigt roligt och var väldigt odrägliga!!! 




När vi kom ut från klubben Tigertiger som hade 5 dansgolv, träffa vi på dessa killar som badade i fontänen nära Piccadilly Circus










På Tisdagen stod det sightseeing på schemat =)





På kvällen mötte vi upp Honung för lite party...kvällen slutade med att vi festade loss med 30 armé killar som var utklädda till smurfar...jag lyckades charma till mig en smurf-hatt som souvenir ;)














Onsdagen spenderades på Camdens markand. Senare på kvällen var vi på Roadhouse, där vi sjung kareoke, åt god mat och drack massa goda drinkar! Dessutom tog Honung hem 2:a plats i kareoke tävlingen, vilket var en champagne flaska...man kan ju undra vem som fortfarande var full på planet? ^^














Bilderna kan inte beskriva hur roligt jag har haft det, det hände så mycket sjukt varje dag och jag ville verkligen inte åka hem!!!
Men om jag har turen på min sida så är jag där i sept i 9 månader! ;)


XOXO

7 kommentarer:

vicky sa...

KOM TILLBAKA NUUUUUUU!!! <3333

Mirry sa...

Vi har Glasgow och se fram emot ;)

3u sa...

sweet.. var hittar du de röda killarna? Jag letade efter dem när jag va i london sist.

Mirry sa...

de kryllar av dem vid buckingham palace;)

3u sa...

whut? jag hittade de inte alls. De va istället gråa eller gröna tråkiga killar. Hoppas att du hade det kul iallfall

Mirry sa...

Jaha, men det är inte alltid de har på sig sina röda dräkter...
Jag hade jätte kul =)

mys sa...

hhaahaha smurfgrabbarna var ju rikigt heta ahahah ... love you baby!!