måndag 9 februari 2009

Big city walls

Hey stalkers!!!
Jag har gått och blivit förkyld, och på grund av det har jag suttit hemma isolerad. För att jag inte ska bli allt för rastlös har jag fått hitta på olika projekt. 
Så igår när jag rensade i min garderob så hittade jag ett par jeans som jag inte använt på flera år pga att de har alltid vart lite för stora och inte sett så bra ut. Men så igår när jag prova dem så satt de perfekt, enda felet på dem var att byxbenen var lite för utsvängda för min smak. Men det fixade jag lätt med min nya symaskin och nu är de super snygga! Dessutom har jag gjort dem lite slitna med ett rakblad. Trots att jag har fått en del klagomål angående slitningen från både mamma och Alen så gillar jag den! 
Och nu är min halsduk klar, den som jag har kämpat med nu i 2 veckor! Den blev hela 2m och 62 cm och den är rikigt mysig och stor, men hade dock hoppats på mer än 3m...men men! 


De förnyade jeansen











Min långa halsduk! 






XOXO

1 kommentar:

Anonym sa...

Fantastiskt att du blivit klar med din halsduk...nu när våren kommer och allt ;D