måndag 2 februari 2009

Hello my name is Mirry and I'm a shoe-aholic!!!

Hey stalkers! 
Igår tillbringa jag en heldag i Göteborg med framförallt min Mammi men pappa och Alex var också med. Jag drog med mig min stackars mamma till diverse affärer och ja, jag har bränt över 1200 kr! Men jag tycker jag fick rätt mycket för pengarna. 
  • Blåa mocka klackar från Zara
  • Svarta klackar från Monki
  • Kermit the frog pyjamas från Topshop 
  • Ansiktskräm från Lush
  • Skjorta och kavaj-byxor från Monki
Nu ska jag inte spendera mer pengar på kläder denna månad..hoppas jag på!
Mammas kompis ringde innan och bad mig komma in på hennes dagis och prova på och jobba där, så nu ska jag jobba på tors och mån =) Kan bli kul och få lite omväxling...slipper gamlingarna ett tag! HAHA
Ne nu ska jag försöka plugga lite, ska träffa Viktoria imon på bibblan o jobba med skolarbete :(














De nya snyggingarna! 

XOXO

Inga kommentarer: