tisdag 3 mars 2009

Ain't it funny?

Hey stalkers! 
Jag har vart magsjuk i helgen för 2a gången i hela mitt liv, och it wasn't pretty! Jag spenderade min fredag med att ligga hukad över den vita tronen (toaletten) och resten av helgen låg jag i sängen och hade väldigt ont i magen! Jag lider verkligen med er som drabbas av magsjuka ofta för det va verkligen som mensvärk x20!!! 
Stackars Mimmi blev lidandes hon med. Hon skulle firas i helgen för min lilla loppa har ju blivit 20 hon med, men vi fick skjuta på det ytterligare så hon firas förhoppningsvis om 2 veckor! Men hoppas på att hon får mina presenter snart, för de tar plats i mitt lilla rum! 

Ne nu över till något som är lite trevligare; som jag nämnde för några veckor sen så började jag jobbar på Montessorisskolans dagis som timanställd. Jag trodde inte att det skulle vara något för mig eftersom tja...de som känner mig vet att jag och Alex inte alltid går ihop! Men till min stora förvåning så stortrivs jag verkligen där! Ungarna är helt underbara och väluppfostrade så det blir inte mycket tjat från min del. 
Det är väldigt kul att sitta och pärla, måla, dega med barnen och sedan få betalt för det! Det är som att gå tillbaka 15 år all over agin!! (minus betalt grejjen då)

Ne nu måste jag rusa..film med Alen! 

XOXO

Inga kommentarer: