måndag 16 mars 2009

A true shopaholic



















Hey stalkers! 
Det va ett tag sen jag skrev men jag har verkligen inte haft tid! Har knappt haft tid för sömn, men hoppas på att jag får sova ut lite imorgon! 

I början på denna månad lovade jag mig själv att jag skulle lägga band på mig själv och inte shoppa något förutom det allra viktigaste sakerna, vad gjorde jag igår? Jo jag gick och köpte en alldeles på tok för dyr Peak jacka och idag så köpte jag ett par jeans efter jobbet! 
Bra Mirry bra!!!
Men det positiva i det hela är att jag inte har köpt några nya skor.....än. Ne jag får skärpa mig, inga fler nya plagg denna månad! 
Vicky kommer hem i april! Jag är överlycklig..och sen kanske jag åker iväg till henne senare samma månad! 

Ne jag borde sova, har känt mig helt utmattad i flera dagar! 

XOXO

1 kommentar:

Anonym sa...

fan,,jag har itne shoppat på lääänge nu!! Blööö.. btw, du fick mitt sms ha?? PUSS