tisdag 31 mars 2009

Deuchland

Hey stalkers! 

På grund av hårt arbete så har jag inte haft tid eller ork att skriva i bloggen, och oj vad jag ser fram emot nästa löning! För övrigt har inget märkvärdigt hänt som är värt att skriva om. 
Inatt/imon åker jag iväg till Deuchland med min papi och Alen och Alex för att hälsa på min sjuka Farmor och mina (friska) kusiner, så jag kände att det var hög tid att skriva! 
Egentligen har jag inte ekonomin för att åka till ett annat land och frestas av nya kläder och skor..men å andra sidan har jag ju alltid pappa som kan hjälpa till när jag veeeeerkligen vill ha just de där skorna! ;) 

Förhoppningsvis ska jag och Alen komma iväg på en dags trip till Berlin! Jag har alltid velat se Berlin, även om jag har hört att det inte är en vacker stad så måste jag se det med egna ögon! 


Hade inte suttit fel med ett par sådana snyggingar






Ne nu så ska det packas! 

XOXO

1 kommentar:

vicky sa...

vill träffa dig nuuu misspappabetalar ;)have fun i tyskland babe <3