söndag 6 juli 2008

Det är Söndag.

Jag är trött och uttråkad! Jag har jobbat och nästan sovit hela dagen, ja jag vet vad ni tänker; sover hon på jobbet? Och ja är svaret.
Jag har haft det så pass lungt idag så jag har kunnat "kolla" på tv med pensionererna. =) Ibland gillar jag mitt jobb. =)

Wimbeeldon finalen för männ går nu, det är faktiskt första gången jag kollar på tennis såhär länge. Jag har aldrig förstått mig på poängräkningen inom tennis och har därför kännt att det inte har varit lönt och kolla. Men jag har fått det förklarat, och jag tror att jag förstår nu. Jag har ju inte bytt kanal än.

Jag funderar på om man ska höra av sig till * och kanske bestämma en promenix men det känns dumt, men vore väldigt bra i framtiden kanske? Humm what to do what to do?

Mimmi kommer hem ikväll btw. Jag undrar hur det har gått för henne, hon har nämligen inte hört av sig om hur det har gått för dem på EM. Men förhoppningsvis har det gått bra.
Men jag ska väl försöka sysselsätta mig nu. Ha det bra gott folk!

XOXO

Inga kommentarer: