söndag 27 juli 2008

A kiss to send us off

Hej hej!
Igår lyckades Mimmi få med mig ut på krogen (trots att jag började jobba kl 7 imorses!) Jag hade faktiskt skit kul! Först blev det lite oplanerat som det alltid blir, men sedan åkte vi ner till Krantz där D-fors killarna satt och tja..jag och mimmi var som vanligt de enda tjejerna! Men kul hade vi!

Sedan skulle vi ner till Trägårn' men vi var inte där så länge, typ i 40 min sedan dog jag och Mimmi iväg till Tonic för o kolla läget! (Konstigt nog har man kul på Tonic även om det verkar ganska B) Till min förvåning så dök Alen och Eddie upp och jag o Mimmi cpa loss ett tag med dem! Jag måste säga att jag drack lite för mycket, med andra ord; Jag mådde inte bra i morses!
Jag har sovit 2 timmar inatt, jobbat 6 timmar och varit på dop i 4 timmar. Jag måste sägar att jag är rätt trött nu! Men som tur är så är jag ledig imon och på tis så jag får vila ut mig =)

Imorgon ska jag förresten träffa min flugis Edona! Vi ska nog sola på Almenäs! Ska bli mys o få träffa henne igen.
Men nu ska jag nana. Ha det så bra puss

XOXO

Inga kommentarer: