måndag 21 juli 2008

Vuxen poäng

Hej hej! Det var ett tag sen jag skrev, jag vet! Men det är så att min mobil krånglar och det går inte att lägga upp bilderna jag vill visa, och därmed tappar jag lusten och skriva!

Hur som helst! Inatt jag jag konstigt som det låter sovit på BB! Varför kan man undra? Jo, Frida(min kusins sambo) hade bla hög feber så jag körde henne till akuten, därifrån körde de upp henne till BB (hon är nybliven mamma) och där satt vi en bra stund medan de tog en massa prover på henne. Personalen var jätte klantiga! De stack henne minst 10 gånger! Jag blev rätt arg efter en stund och kände att jag skulle borde tagit över!!! Men hur som helst så var hon tvungen och spendera natten och jag kunde inte med och lämna henne ensam där utan Philip eller Eddie så jag sov över! Omg stackars er som får sova där när ni är sjuka! Sängarna är så obekväma så det finns inte!!!
Kl 6 i morses ringde min klocka för det var dags för mig att gå upp(på BB) och göra mig redo för jobbet! =(

Idag har jag stött på 2 fotbollsspelare på mindre än 2 timmar: Den första var Johan Karlsson och sedan dåg jag Anders Svensson! ^^

Nu sitter jag här och har samlat på mig lite vuxen poäng, jag har mänligen kokt ris själv för första gången och jag pimplar lite vin.

Btw; nykter+ trägårn = inte bra combo! Jag körde nämligen denna combon i lördas. Visst var David väldigt underhållande en stund, men det räckte inte för att kalla kvällen lyckad!

Nu ska jag nana, Men ha det bra

XOXO

Inga kommentarer: