tisdag 8 juli 2008

Me a Cheerleader?

Igår träffade jag Mimmsan, jag sov över med eftersom jag inte ville att hon skulle vara ensam efter olyckan.
Men fan vad Hampus knödde! Han tog ju upp hela min sida av sängen, så det blev en ganska sömnlös natt för min del =/

Mimmi hade sin Cheer-dräkt hemma så jag passade på och prova den! Vad glad man blev så fort man satte på sig den! Till och med jag hade lust och börja dansa i den ;)

Men här får ni den enda bilden jag kunde ladda upp! Med denna bild säger jag godnatt. Puss

XOXO

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lovely, du är hur söt som helst i den dräckten!!! Varför är du inte cheerleader som jag? Men det är något visst med dom där kläderna inte sant? dom har konstig inverkan på en, man blir så glad :D
Tack för allt stöd, du är ovärderlig! Älskar dig

Mirry sa...

Aww tack baby!
Jo det är något med dem, jag blev skit taggad! Ställer alltid upp för dig ;) love you!