söndag 13 juli 2008

You and me, we're like oil and water

Igår var det lördag och jag var äntligen ledig, men det va dessutom mammas födelsedag!!
Vi hade inte köpt något till henne eftersom vi inte visste vad det va för ring hon hade kollat in, så jag bestämde mig för att ta med Mami ut på en shopping tur på stan. När vi kom fram fick vi reda på att alla affärer stänger kl 14 i juni, vilket innebar att vi var där 30 min försent! Men vi åkte till knalle. Hon hittade ingen ring men hon hittade en söt tunika som jag paya för. =)

Det var även bestämt att vi skulle ut igår (alla idioterna) men Möller o Ville svek. =/ Jag blev rätt otaggad jag med faktiskt, och ringde Mange för lite upptaggning men blev inte bättre. Hur som helst så kom Krantz, Mange o Petter och hämtade mig och det bar av till Mimmi. Vi satt där en väldigt bra stund för när vi var nere i stan var klockan 01.30 och kön in till trägårn var lång så vi gick in på Tonic som är gratis! Konstigt nog så hade jag jätte kul där. Vi träffade en massa roligt folk bla Virra, och alla gilla hans nya hairdoe! ;) Vi var och åt på campino, och stannade där en bra stund! Sedan bjöd Jakob med oss upp till hans lägenhet. Påväg upp till Jakob drygade jag o Krantz oss som vanligt och jag skulle visa honom var Denni Avdic bor och sedan visa jag honom Johan Karlssons bil samt var jag tror att han bor =P hahah kul va det iaf!
En väldigt lyckad kväll med andra ord!

Nu ska jag nana för jag har bara sovit i 4 timmar inatt! Ha det bäst puss

XOXO

Inga kommentarer: