måndag 10 november 2008

Bitter fucking sweet it is!

Hey stalkers!
Nu var det ett bra tag sen jag skrev! Men Vixen var hemma i några dagar men åkte tillbaka till London ikväll! :( Men hon kommer ju tillbaka om ca 1 måndad så vi ses snart igen! Jag kunde tyvärr inte vara med tjejerna när de va ute och skakade rumpa, eftersom jag var tvungen och åka till Stockholm på bröllop! Det var jätte fint och massa god mat. MEN så onödigt! Vi åkte hemifrån vid 9 och var framme vid 15 (jag körde 20 mil!) Festen började kl 17 och vi va där till ca 21 sen åkte vi hem! KUL! :(
Jag tror jag såg Andre Wickström i bilen brevid på motorvägen när vi var påväg hem, men sen är ju jag blind ochså! ;)
Alen är hemma igen! Vi var och kollade på nya bond filmen i fredas, den va inte bra! :( Jag tycker förra var bättre! Men men!
Min snälla bror kom hem med en jätte söt tröja från Marc by Marc Jacobs till mig! Jag har världens bästa bror! <3

Tiger lou kommer till Borås den 22 och biljetter är beställda! Det blir en sen b-day present till bror min!

Nu plugg! =(

XOXO

Inga kommentarer: