torsdag 27 november 2008

I've got you under my skin

Hey stalkers! 
Det har varit en så bortkastad dag idag, va i skolan i 2 timmar...va rätt innehållsrik ifs så kanske inte va så onödigt? Anywho så kom jag till Borås vid halv 1! =) Så jag passade på o ta mig en titt inne på Gina och jag hittade mina sten-tvättade jeans som jag har letat efter i 2 månader nu!!! Dessutom hitta jag ett nitskärp till midjan. Efter Gina kika jag in på info-teket där jag kollade in nya utbildningar, hitta en i Skara, kanske min nästa studieort? 
Ne nu måste jag verkligen plugga! Fick ångest när läraren började snacka om tentan och vad som skulle kunna komma upp! Jag kunde inget! 











 

Min nya sminkväska som jag fick igår! 

Nu anatomi och fysiologi! WOOOHO!
XOXO

2 kommentarer:

Anonym sa...

baaajs på dig :(
var du i skolan :( ååhåå nu får jag ångest ;( speciellt när jag vet att jag missade något viktigt :P åhåå

Mirry sa...

haha sorry men om det är någon tröst så va jag själv! Eddie va inte heller där!