söndag 23 november 2008

I wanted to kill you the next day

Hey stalkers! 
Igår så ringde Miiimmsi mig och ville ta en tur på stan, snälla som jag är haka jag på. När det för engångs skull inte regnar så passa jag på att äntligen använda min päls!! Man fick lite blickar här och där men det får man väl ta? Miiimmi hittade inte det hon behövde i stan så vi åkte till knalleland istället. När vi kom in på lagerhouse så hitta vi 2 söta och jätte mjuka kramdjur, det är ingen nyhet att jag och Miiimmi är idioter, men när vi såg dem så gav jag min en bamsekram och inte ville släppa taget om den, samtidigt som Miiimmi gav mig en bamsekram och klappade mig/min päls! När vi hade skämt ut oss tillräckligt kände vi att det var dags och åka hemmåt. 
På kvällen var det dags för Tiger Lou!!! Det kändes som lite antiklimax för mig när vi kom in och vi skulle sitta i biostolar! Men slutat var riktigt bra när han började köra gamla goa låtar! Man fick rysningar längs hela ryggraden!!
Efter Tiger bar det av till min Britt-Marie som har fyllt 19 (vad old jag är!) jag fick lite tacos som de hade sparat åt mig, och inte så överraskande så hade jag tacos smak i munnen resten av kvällen oavsett hur många tuggummin jag stoppa i munnen! ^^ Sen bar det av till swingan, eftersom the b-day kid fick bestämma! Det var kul men man såg väldigt många nykläckta 18åringar där, det var då man började känna sig riktigt gammal! 
Ne nu ska jag tillbaka till mina böcker! WOHO!! :(

XOXO


Min julklapp någon?



3 kommentarer:

Anonym sa...

hade ni kul på swing då mirry?? <3

Mirry sa...

det va helt ok! men föredrar trägårn' ;)

Anonym sa...

Tyvärr, jag vet att du inte vill men du har blivit utmanad... kolla min blogg för hur du ska göra (skyll inte på mig haha)