onsdag 26 november 2008

Get ready for the lowdown

Hey stalkers! 
Idag skulle jag råplugga innan jag skulle vara modell åt Hanna på makeup store. Pluggade jag? Nej såklart! Som jag sa så var jag modell på makeup store idag, jag blev sminkad a lá 70-tal nyårstil. Men jag tycker det va väldigt 2008! Jag är hel nöjd kanske va lite over the top men hey det ska nyårs smink vara!!! Som tack för att jag ville bli sminkad så fick jag en jätte fin sminkväska, läppstift och en ögonskugga! Dessutom köpte jag ett läppbalsam, ett parraply och en ögonbryns razor. 
Btw har jag börjar kolla på lite skolor i London, London school of art för att vara mer exakt! Låter helt kul att få skapa sina egna kläder! Ja, jag vill gärna läsa design..men ska nog kolla om jag hittar något här i Borås först ;)

Nu en bild på min hotta sminkning ikväll


















XOXO

2 kommentarer:

Anonym sa...

gummman fick du min utmaning =P <3

Mirry sa...

Nej, men jag fick Tonys! o jag tänkte inte anta den! hehe