söndag 2 november 2008

3 dar i rad!

Hey stalkers! 
Jag har haft 3 roliga utgångar i rad!! Den första började i tors då jag och Miimmsi var ute och tog några drinkar, och dansade loss med Sebastian och Aina! Precis när det var som roligast så åkte vi hem, vi var tvungna och hinna med den sista bussen hem!
Fredagen spenderades i Götet där utgången började lite tråkigt(synd att det fortfarande finns sånna idioter därute!!) men kvällen slutade lyckat ändå! ;) 
Gårdagen spenderades på gamla Träggan här hemma! Det var meningen att vi skulle med oss alla idioter men det blev inte som planerat! Jag såg för övrigt ut som en diskokula igår!!! Ok, kanske inte riiiiikigt diskokula, men jag hade min nya snygga paljett jacka som glittrade!  
Idag har jag varit på Mama-mia bion men här
 är twisten: det var sing-a-long! Det va faktiskt oväntat roligt! Jag har också hälsat på min sötnöt Bergis som har flyttat ihop med sin BF Timmy! Lägenheten är jätte fiiin!! Man blir mer och mer sugen på och flytta ut själv! Men det kommer väl med tiden? Det är väl en fördel om man kan laga mat?  
Jag bjuder på en lite nördig bild på mig med Tobbe-taggas pannband 

XOXO

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mirry, du ser fantastisk ut!
love ^^

Mirry sa...

Det är du nog ensam om att tycka ;) <3

Anonym sa...

hÄRLIGa dagar gumman!! blir också sj happy när man läste inläget!! puss