söndag 7 december 2008

Jag i ett nötskal!

Hey stalkers! 
Gårdagen va hel kul! Jag och min Britt-Marie va på träggårn igår och roade oss, efter ett tag kom även Miiiiimmsii med en kompis och joina oss. När jag hade fått i mig en eller två drinkar för mycket kom även min bror och hans kompisar dit! 
Kvällen va helt klart lyckad men slutade lite tråkigt när jag kom hem och upptäckte att mitt bank-kort var borta! Det fanns inget annat än att ringa till SEBs kundtjänst lite småfull och be dem spärra mitt kort! Jag i ett nötskal! Men som tur är jag medveten om min osmidighet så jag brukar inte ha mycket pengar på kontot!
Ne nu ska jag och bror min kolla fljim (film)

XOXO

2 kommentarer:

Anonym sa...

din tönt <3
din tur och klanta dig javisst! Love you

Mirry sa...

haha, alltid min tur o klanta mig!