måndag 22 december 2008

What have I done to fall so hard for you?

Hey stalkers! 
Efter ytterligare en jobbig och stress-fylld arbetsdag så gick jag ner till stan där jag mötte upp the one the onlyones: Britt-Marie och Pixen i hopp om att jag skulle hitta en julklapp till Mimmmsiiii. Sagt och gjort! OJOJOJ vad du kommer gilla din julklapp loppan! ;) Om du inte gör det så kan jag med glädje ta den!!!
När jag hade dragit med Edona o Vix över hela stan satte vi oss på viskan och åt en jätte god men allt för mäktig chokladkaka, och shit vad illa jag mår nu! Jag har verkligen panik! I morgon är det den 23e och jag har inte köpt något till Mamma och Alex än! Jag är verkligen kass på sånthär, tack Vix för att du försöker hjälpa mig! <3
Jag har egentligen inte mycket vesentligt och skriva om...så jag avslutar med en bild på den söta lukt grejjen som jag hitta på Kappahl som ser ut som en mini BH. 

XOXO

Inga kommentarer: