tisdag 30 december 2008

Mitt 2008

Hey stalkers! 
Ännu ett år har gått och jag tänkte summera mitt år lite kort med några punkter:
  • Balen- var helt underbar, TACK till de bästa Idioterna!!! 
  • Studenten- Jag har delat min gymnasietid med en helt underbar klass, ord kan inte beskriva hur roligt och bra vi har haft det! 
  • Hultsfred! Min första festival upplevelse och jag hade det underbart, inte för att jag minns allt men vad gör det!? 
  • Körkort. Äntligen frihet! 
  • Högskolan, vet inte riktigt om jag trivs än...time will show i guess
Stort tack till de bästa vännerna, som alltid finns där när det behövs som mest! Och sist men inte minst min underbara familj, tack för ert stöd! Jag är lyckligt lottad! Oj vad sentimentalisk jag blev nu...men det hör nog hit såhär års!

Jag tror det skall summera de största delarna av mitt 2008, inte så pjåkigt år om jag får säga det själv! Hoppas 2009 ser ännu bättre ut! 



Gott Nytt 2009 på er! 

XOXO

Inga kommentarer: