måndag 15 december 2008

Meet me in...

Hey Stalkers!! 
Det var ett tag sen jag skrev men har inte haft ork. Idag har jag äntligen varit ledig då jag har jobbat både lör & sön (MOOONEY!!) Jag har fått rätt mycket gjort idag trots att det inte känns så... jag har städat mitt rum, så nu syns äntligen golvet igen! Jag tog även en mysig promenad med sötnosen Philip som somnade nästan direkt! 
Jag satt och läste i min psykologi bok innan, som för övrigt är på engelska...det tog mig 2 timmar och komma igenom 21 sidor!!! VAA?! Det är helt sjukt! Imorgon kväll är det mys med idioterna och M*3 som gäller!! Vi har inte träffats sen veckan efter studenten! Det får det bli ändring på! Min älskade Vicky är hemma igen och hon stannar i nästan 1 månad!!! Jag har lovat att det ska bli fest i jönköping någon gång framöver! ;) 
Jag fick mitt bankkort idag!!! OHH vad glad jag är!! Nu är jag inte utanför samhället längre!! haha! Nu är det bara gå ut i julstressen och shoppa presenter! Jag har ingen aning om vad jag ska köpa till någon! Hjälp?
Ne nu ska jag läsa kapitel 2 i min psykologibok! :( 
XOXO

Inga kommentarer: