söndag 28 december 2008

Spontant!

Hey stalkers! 
Igår vid 21 ringde min sötaste Vixen mig och undrade om jag ville med ut. Jag var rätt skeptiskt eftersom jag hade förberett mig på en kilig hemma kväll. Men med tanke på att hon inte är kvar i Borås så mycket länge till så ställde jag upp som den goda vän jag är! 
Jag blev upp-plockad vid 23 och det bar av  till Träggårn'. Jag trodde verkligen inte att det skulle vara mycket folk ute igår men till min förvåning så var det nästan lika många där som under löning! 

Jävla cider säger jag bara, mådde hur illa som helst av kolsyran! Och när jag och Vix la ifrån oss cidern hos DJ:n för att gå iväg och dansa vad händer? Jo en annan brud står och dricker ut våra glas!! Dålig stil köp din egna jävla cider! 
Jag hade såklart på mig mina 10 cm klackar och igår kom jag och vixen på lite konstiga saker vi skulle göra på vägen hem:
  • Gå på isbanan
  • Inte gå av den vanliga vägen på isbanan utan ta oss igenom gran som fanns runt om!
Ne nu så får jag ta och social med våra gäster! 

XOXO

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman, du har en award att hämta hos mig. PUSS

Anonym sa...

Haha Alla som inte kom in den 25 passade på att göra ett försök i lördags då antar jag.
BTW. se upp för kötbulle-och cider tjuvar!!
Love you

Mirry sa...

Haha jo jag antar väl att det är så!
Jaaa det gäller att vara på sin vakt, det är många man ska passa sig för nu förtiden! ;)
Love