måndag 19 januari 2009

All eyes on me!

Hey stalkers!! 
Efter att ha jobbat nästan hela helgen så kändes det skönt med en ledig dag. Efter att ha legat i sängen i 2 timmar o kollat på diverse tv program så var det dags för mig att gå upp och börja fixa mig, jag och Teea hade bestämt träff kl 3.
Det var verkligen jätte länge sen jag träffade Teea så det vad kul och ses igen! Efter att ha gått runt i nästan alla affärer och provar ett par byxor i 30 min så bestämde vi oss för att sätta oss på Viskan eftersom vi båda är panka och inte har råd med att bli frestade av ännu mer kläder! 
Jag beställde en bacon chiabatta som jag inte orkade äta upp och jag som va så "hungrig" innan dess! Efter en stund så kom Ashna och joinade oss och där satt vi o tjöta ett bra tag! När vi skulle hem va Ashna så snäll och körde hem mig, eftersom jag va så lat och inte orkade skrapa rutorna när jag skulle ner till stan!! 

Jag snackade med Loppan på msn nyss och hon bad mig lyssna på Britney Spears låt; If U seek amy. Och jag säger det...den där Brittan asså!...Säg det högt för er själva och lyssna på låten..;)

I helgen var jag Britt-Marie och hennes kusin på bio och såg Angelina Jolies nya film Cangeling...jag har nog inte blivit så tagen utav en film på bra länge!!! Gå och se den! 
Ne nu ska jag väl...jag vet inte vad jag ska göra men jag sätter punkt här i alla fall.

XOXO

3 kommentarer:

Anonym sa...

jo söt, det kännns bra,, har ej börjat det riktiga än men det känns bra =D vi får ta o ses snart PUSS!

Anonym sa...

GRAAATTIS BABYYY! hoppas du får en underbar dag, det är du värd :) älskar och saknar dig massor!

Anonym sa...

trodde att du försvann efter din bday gumman,,hörde inget från dig alls, tills idag. Som du ser, några hälsade grattis till dig =P PUUUSSS