söndag 25 januari 2009

Tjuuuugooooo!!

Hey stalkers...
Jag kör som Tea med rubriken, men byter ut aaaaaartonnn!!!! 
Yes nu har jag klivit in i vuxen världen om man nu kollar på åldern då jag har fyllt 20! Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte kände en stor ångest kvällen innan. Jag har haft ålders nojja så länge jag kan minnas och det har inte varit roliga att bli äldre. Jag har aldrig förstått folk som längtar till sin 20 års dag,  vad finns det och längta efter? Den där ettan som alltid låg först har nu bytts ut för en tvåa..förstår ni min ångest?

Födelsedagen firades hemma med familjen, och en väldigt god middag. Det var ju trots allt en onsdag och rätt dött i tråkiga Borås. 
Gårdagen firades jag av kära vännerna Mimmi, Britt-Marie, My,Johanna, Krantz, Ville, Teea och Mange. när vi var mätta och belåtna var det utgång som gällde, vi skulle egentligen till X&Y men kön var för lång så alla utom Ville begav sig till swing då det inte var någon kö alls! Anlednigen till att inte Ville haka på var för att Johan Karlsson va inne på X&Y och alla som känner Ville vet att det är han stora idol och han var så klart tvungen och träffa honom eftersom han aldrig har sett honom utanför fotbollsplanen. Men han kom senare in på swing och gjorde oss sällskap =)
Jag har inte så mycket mer och skriva om förutom att jag vill tacka alla som va med igår för en lyckad kväll! <3
Bilder från gårdagen kommer sen! ;) 

XOXO

Inga kommentarer: