söndag 4 januari 2009

Go Go Go!!! I'll cover you!

Hey stalkers!
I måndas var det ugång igen, men denna gång på X&Y. Det började bra vi va många på förfesten och vi hade kul jag va en linslus osv. Men när vi kom dit var det rätt tomt, men blev väldigt packat på folk på nolltid! Är det något jag inte gillar så är det när det är för mycket folk på krogen, visst gillar jag och träffa nytt folk och hela baletten. MEN det gick ju knappt och röra sig på grund av allt folk! 
Igår skulle jag egentligen börjat skolan, men min lektion var inställd(WOOOHOO!!) så jag slapp åka hela vägen till Jönköping och kunde istället umgås med min Loppis! Vi gick och kolla på mobiler och när vi hade varit i alla teknik affärer begav vi oss hemmåt för att göra vårrullar! De blev goda, men I don't know...fick lite ont i magen av dem :S vi kanske mickra köttet för länge loppis? Kul för mig att det är min lunch i morgon då! 
Jag kan inte förstå att jag inte har börjat skolan än...och att jag redan är skoltrött! Jag har satt upp ett nytt mål btw; Jag ska inte ut på krogen förens jag fyller eh...20, vilket är bra i sig eftersom jag har 2 tentor och plugga till! (Kill me now!)
Ne nu nana! Jag ska faktiskt upp tidigt imon.

XOXO

Inga kommentarer: