torsdag 15 januari 2009

Judgementday

Hey stalkers!!! 
Imon har jag min tenta i psykologi, kan jag något? Nej så klart, och då menar jag det! Jag sitter för fösta gången med böckerna idag! Bra Mirry! Men jag ska väl försöka göra den imon ändå..kan ju inte gå mer än fel? 
Jag tänkte att jag skulle passa på och tända en av de fina rökelserna jag fick  från Thailand igår...men det luktar allt annat än gott i mitt rum just nu! Så sitter här med ett öppet fönster och fryser medan jag försöker plugga. 
Jag har bestämt mig! Jag ska börja nästa kurs..eftersom den är så lätt enligt folk och sen är det bye bye! Jag ska ta en paus..pallar inte plugga mer!
Nu hoppas jag bara på att jag står för det jag säger ochså! 


Thai Rökelserna

Ne nu plugg!!! 
XOXO

1 kommentar:

Anonym sa...

hmm... doftande rökelse e skit härlig,,hhih jag har med aromrökelse hemma. Mysig
Hm gumman, gör det du tycker är kul och bäst för dig,, slösa inte tid på något du inte är intressead av..=D Puss