torsdag 8 januari 2009

Play with fire!

Hey stalkers! 
Lessen för den dåliga uppdateringen, men har inte direkt haft ork.
Idag har jag haft ännu en onödig dag i skolan! Igår kväll fick alla reda på att vi skulle fortsätta med våra grupp uppgifter som vi i min grupp redan var klara med i fredas! Men eftersom mitt minne suger så kunde jag inte komma på någons namn i min grupp så jag fick åka till skolan ändå för att sitta där i 5 min och läsa igenom den klara texten! 
Tenta på fre, och som vanligt är böckerna helt orörda! Bra Mirry! 

Vicky åker hem till London idag, jag som hade börjar vänja mig vid att ha henne hemma =( Jag som hade lovat henne att vi skulle festa i Jkpng..I'm sorry, nästa gång pixen! 

Ni kanske tycker det är lite konstigt att jag har en bild på en naken kvinnokropp? Men jag har alltid tyckt att kvinnokroppen är vacker! Vad säger ni? 


Ne jag ska kanske sätta igång och plugga? 

XOXO

Inga kommentarer: