onsdag 29 oktober 2008

Infinity

Hey stalkers! 
Dagen har ägnats åt att plugga och hör och häpna; laga mat! Jag lyckades med min fiskgratäng! Helt otroligt att jag för en gångs skull lyckas laga ätbar mat! =) Ursäkta mig om jag tjatar, men jag är faktiskt jätte nöjd! Jag är ett steg närmare vuxenvärlden! Nu ska jag bara lära mig tvätta, leta bostad och aaa allt där emellan!  
I morgon har jag min tenta! Det känns som om jag inte kan något, men det ska väl ge med sig? Wish me luck! 
Alen kommer hem om typ 1 vecka! 3 månader har gått riktigt fort! Men jävlar i min låda vad mycket som har hänt! 
Ne jag får väl avrunda här! Godnatt gott folk! 

XOXO

1 kommentar:

Anonym sa...

Min räv är oslagbar.

Tro mig, jag kan tvätta, har lägenhet och donar med maten - det gjorde inte mig särskilt mycket vuxnare ;)