torsdag 15 maj 2008

15 Maj

Hej hej!
Det var ganska länge sen jag skrev, men har varit alldeles dödstrött pågrund av mina pollen tabletter... =( Men har slutat ta dem så hoppas på att det blir bättre.

Igår var jag ledig från praktiken så jag bestämde mig för att åka ner till Duvan och skriva på en månadsrapport som jag hade glömt. Eftersom jag redan var nere i stan tänkte jag att jag skulle kolla lite student skor eftersom jag inte hade hittat några, men så träffa jag på Mimmsan! Och hon skulle ochså kolla skor, så vi tossade runt lite men hon skulle börja kl 2 så hade int jätte mkt tid. När hon väl gick vandrade jag runt ensam o kollade och väntade på att min kära mor skulle göra mig sällskap. Och under tiden jag väntade hittade jag dessa fina tygskorna som jag länge letat efter!


Jag köpte även ett par andra som egentligen skulle vara mina studentskor, men det såg inte bra ut när jag provade ut det med klänningen, så jag gick till Knalleland idag (stolt) för att lämna tillbaka dem. När jag väl va i Knalleland så kollade jag efter någon väska som jag kan ha till studenten, men det finns inga alls!! Men jag hittade andra fina saker ;)
Väskan hittade jag på Myrorna av alla ställen för ynka 50 kr :)

Det översta armbandet kommer från B-young och den kostade 169 kr

Det juvliga hallonfärgade nagellacket är från H&M för ca 30 kr

Och det understa armbandet hittade jag på Cubus för 39 kr

Känner att jag gjorde bra kap där! Gillar dem verkligen :) Ne nu ska jag börja med min tråkiga etik uppgift som skulle vara inne för 5 veckor sen =P

Puss och kram!

Inga kommentarer: