fredag 30 maj 2008

New york!!

Hej hej!!

Idag var jag exta tidigt i skolan för att öva in Bert-teatern som vi skulle göra. Den gick väl...sådär. Men vad förväntar man sig när man spelar upp den för fösta gången inför klassen? =P Efteråt var vi kvar i bildsalen för att måla på lakanen vi ska ha på vårt lastbils flak. Inte många av dem som skulle dyka upp kom inte :/ Men många andra kom :)

Jag var även och kollade på Teknis balen med min Flugis Edona! Alla var jätte fina! Jag vill på bal igen! Haha! Det gick så fort när vi va där! =(

Men på tal om Edona så är New York resan spikad!!! Vi ska åka till NEW YORK!!!!! =) Är så sjukt exalterad över det! :D :D :D
Sitter och kollar på Talang finalen, väntar på att Mimmi ska ringa så att jag kan börja gå till Joakim =)

Ska fortsätta kolla, ha det bäst puss puss

XOXO

1 kommentar:

Anonym sa...

Oh vad kul gumman, att New York blev av, då har du mycket att se framemot till sommarn!!

Go natt söt,. vi ses imorgon <3