onsdag 28 maj 2008

Stressad!

Hej hej! 
Idag har jag och Mimmsan vart hos henne och kollat på sound of music. Det var ju evigheter sen jag såg den och Mimmi sjöng ju såklart med i alla låtar!! Men mysigt var det.. sen kolla vi på tåg till Götet för vi ska kolla på när Adna springer ut, hon tar ju studenten imon =)
Innan vi åker dit känns det som om det är 1000 saker som skall fixas!! 


  • Prata med lärare om betygen 
  • Handla mat med Mimmi till BBQn som är på Fre
  • Åka till Gbg och hitta Adnas skola!
  • Komma hem för att sedan börja måla tyget till lastbilen!!! 
Tänkte lägga upp bilder från RTn igår, vi hade så kul, vi var sist men kul hade vi ;) 
Stackars Mimmi brände sig på axlar och ansikte, jag fick bara ful bonnebränna! =( När vi hade plockat in alla slangar och bröt, fick jag och Mimmi en dusch av Tommy och Möller...men kul va det =)                                                                        
Ville fick också en rejäl dusch av oss. ;)





Ne nu ska jag försöka sova så jag är någorlunda pigg imon. 

Natti    XOXO

Inga kommentarer: