måndag 26 maj 2008

Adna!

Hej hej. 
Idag började dagen bra, tog sovmorgon till 11... för att sedan äta i skolan, haha 
Jag hade ingen lektion alls idag, var meningen att jag skulle få reda på vad jag fick för betyg i sjukvården, men Adna kom!!! Det var evigheter sen jag såg henne! 

När Teeah gjorde sitt prov så åkte vi till stan i lilla loppan. där åt vi glass på Godiskungen..och jag fick såklart glass på Alen skjorta!!  När vi hade suttit där i ngn timma så var hon tvungen att åka tillbaka så alla vi följde henne till tåget. =( 
Jag tog tyvärr ingen bild på oss, men ska fixa dem som Mysan tog ;) 

Har fotat dagens outfit med: 
Skjorta: Alens..H&M tror jag
Bälte: H&M
Jeans: Köpta utomlands

Nu blir det Gossip Girl och sedan Historia..och nej jag är inte klar än!! =( 

Puss puss!!!

Inga kommentarer: