onsdag 21 maj 2008

Ons 21 Maj


Hej hej! 
var i skolan idag, och gud så onödig dag, vi gjorde ingenting! Och inte nog med det så var Mimmi OCH My borta! jag var helt solo(eller som killarna säger- Kolo) men så idag spenderade jag ännu en dag mer idioterna, haha. 
På sjukvåden hade vi en lite tävling och mitt lag vann!! Priset var dock en Toblerone! Kan ju inte äta den innan balen kommer ju bryta något annars! ;)   

My kom till skolan kl 11, när vi hade slutat! Ganska så onödigt kan jag känna, men men. 
Det var meningen att jag skulle sola med killarna men det blev inte av för olika anledningar... får helt enkelt ta det någon annan gång, imon kanske? 
Tänkte visa upp dagens outfit, det är ju riktigt svårt att ta kort på sig själv!!  
   Men här kommer mitt tappra försök:

Jeansen & Koftan: Lindex
Linnet: H&M
Halsband: Indiska

Ha det bäst puss puss ;)

Inga kommentarer: