måndag 5 maj 2008

Tutilue!

Hellu! 

Vilket underbart väder det har varit idag! Alla blir så mycket snällare när det är fint väder ute, inte sant?

Dagen började tidigt, gick upp halv 7 när jag egentligen hade sovmorgon, men skulle vara en god vän och hjälpa Mimmi med att dela ut studentkläderna som folk har beställt. 

Idag efter skolan så bestämde Jag, Mimmi och My att vi skulle hem till mig och egentligen röka vattenpipa men det blev så att vi lagade pannkakor istället (amerikanska) OOh vad gott det var! För en gångs skull lyckades jag äntligen följa receptet, jag hade ifs Mimmi och My till min hjälp ;) skulle egentligen ha en bild på våra fina pannkakor men My har dem =/

När de hade gått så var det dags för mig och pappa att fortsätta vårstädningen på nedre våning så vi putsade fönster. Jag är så nöjd! Man kan verkligen spegla sig i dem :) HAHA

Nu sitter jag o halv kollar på 2 1/2 män medan Krantz snckar om någon länk som ska göra Dsf större?  
Nu ska jag hoppa in i duschen.

Puss hej leverpastej! 

1 kommentar:

Anonym sa...

baby! sorry, du får bilderna när jag e tebax hos syrran glömde usb där. Men imon e jag tebax där, hehe btw skit gullig unge juu.,,
PUSSs