lördag 3 maj 2008

Today's


Hey babes! 

Idag vaknade jag ganska sent och kom på att jag hade lovat både Berg och Mys att  jag skulle träffa dem, men jag lovade Berg först så var tvungen och ringa och avboka med Mys =/ 

Innan jag skulle träffa bergis så var Eddie och Frida på besök med sötnosen Philip =) Familjen har fått en ny leksak, alla ville verkligen kela med honom! Men can you blame him när han är så söt? ;)

Sen skulle jag ut och fika med Berg, vi satt på latte o snckade medan vi kollade på Elfsborgs matchen och de vann! Efter att vi hade vart på City och köpt naturgodis ( jag är ett matvrak, jag vet) sen kika vi in på tantan där Sofia satt och väntade på en kompis, har inte sett henne på evigheter <3 
Sen gick vi en runda på stan och åt på vårt naturgodis ^^ och berg såg poliser som satt och åt utanför campino och då skulle hon diskret ta kort på dem genom att låssas som om det är mig hon ska fota (precis som vi skulle göra med ussisen, men misslyckades!)  men nu lyckades hon! 
Timmy började bli hungrig så Berg var tvungen att åka iväg och handla mat med honom, vi bestämde oss för att åka hem. Nu sitter jag här och har försökt fota dagens outfit ( ganska så tråkig)  

Kofta & linne: H&M
Jeans: Gina

Ska dra mig iväg o mysa framför tv:n nu 
Puss puss

Inga kommentarer: