tisdag 10 juni 2008

HUUUELTSFRED!!!

Japp jag ska till Hultsfred, har nog glömt nämna det. 
Igår blev jag så j*vla nöjd med mig själv! Jag har lyckats övertyga Ville och Möller att köpa biljetter till hultan så de kan hänga med oss =) Igår vid midnatt ringer Möller och lurar mig att de inte kan hänga med, men ha ljög ju. =p
Så nu är vi 5 idioter på Hultsfred! Jag och Teea var ute och köpte allting vi behöver igår, köpte ifs lite skräp med, men det kan ju vara kul ;) 
I morses gick jag upp halv 6 för att gå på Jolina rean! Shit vad folk! Och inget i RLR!! Blev ganska besviken, men hittade en söt kofta ändå o lite underkläder ;)  Sen var jag hos min tandläkare kl 10 Jag hade inga hål =) haha 

Nu sitter jag här och försöker sortera bort låtar som jag har valt till skivorna som vi ska ha i bilen. Hade över 160 låtar...blir lite mkt skivor =p 
Ska nog gå upp och äta nu, blir inte mkt mat de närmsta 4 dagarn ;) Berg kommer över senare och hjälper mig packa <3 
Hörs ikväll eller när jag är tillbaka igen. Puss puss 
XOXO

Inga kommentarer: