fredag 6 juni 2008

Update


Hej hej, tänkte updata lite. 
Efter att jag hade segat mig med duschning o allt annat där emellan åkte
 jag ner till stan idag och täffade mina sötnosar Vix, Tea och Sofia. alla var lika slappa och bara satt på bryggan vid Grand. Men mysigt vart det ;) Jag har verkligen saknat 
dem o detar goa kommentarer! Vix hade ju trögast kommentarer som vanligt, men jag älskar dig bara mer för det babe ;) Tänkte fota min outfit, men pallade inte =P 

Men nu kommer lite bilder från igår: 
                                                                         
                                                                        Student kläderna



Hultan Brudarna ;)






Kul på flaket! 

Ha det bra, puss på er! 
XOXO

                                                                                                       
                                                                                                                     

Inga kommentarer: