lördag 21 juni 2008

Midsommardagen

Hej hej, idag är det midsommardagen och igår var ju midsommarafton. Det var min första midsommar i Sverige på över 10 år och hur firade jag denna då?
Jo, jag och Vixen åkte upp till Mimmsan och lagade mat ihop, eller de lagade medans jag mös med tjokis katterna! Måste säga att vi/de lyckades, trotts att allt var relativt lätta lagat ;)

Idag lyckades jag komma ut ur sängen vid 12 för att sedan åka ut till * med Pappa och kolla in stället. Kan inte avslöja så mkt för då kommer ni fatta, men går allt bra så får ni veta om några dagar ;) Vågar inte hoppas allt för mkt, men kan inte låta bli att hoppas lite ändå! Det skulle vara så skönt om det blir av!!!

Holland - Ryssland ikväll btw, kan bli en giftig match!

Ne nu ska jag dra mig, ha det bra!
XOXO!!

Inga kommentarer: