torsdag 19 juni 2008

Seegt

Update
TITTA vad jag hittade på nätet!!!
Hur söt är inte denhär väskan? Den är med i nya SATC filmen. Är gjort av kristaller, så den är väldigt dyr! Men man kan ju alltid titta ;)

----------------------------------
Hej hej, sitter här i soffan och tjaa inte gör något.
Har varit ute och kört lite med papi. Det var verkligen läge sen jag körde (mer är 3 veckor!) Det gick väl sådär, har blivit sämre på att parkera, jag som var en sådan master innan :(

Jag börjar tycka synd om mig själv nu, det är sällan jag gör det men jag har börjar hosta som fan! Det är ganska jobbigt när man sitter på en tyst buss och det bara är ens hostande som hörs =/ Men tycker mer synd om Mimmi, stackaren har ju svimmat och spytt..den tjejen blir verkligen sjuk! <333

Men ska dra mig nu. Ha det bra puss

XOXO

Inga kommentarer: