söndag 1 juni 2008

Trött

Hej hej! 

Fint väder vi har haft idag va? Om jag bara hade kunnat njuta av det! 
Jag, My och Mimmi var i Svenljuga igår på Sofies avskeds fest, men åkte ganska tidigt därifrån.  Jag tror att jag gjorde årets smartaste grej; glömde min mobil i Mys väska! Så jag har varit utan mobil i si-sådär 24 timmar, jag känner mig heeelt hjälplös! :(
Naiv som jag är trodde jag att jag skulle slippa få jobb samtal, men då hade de fått tag på Mimmis nummer så de fick tag på mig ändå! Så jag jobbade idag från halv 5 till halv 10! Jag är sjukt trött!
Ska lägga mig nu så jag är pigg när jag ska träffa M*3 i stan imon. Vi ska göra vårrullar! Ska bli kul och lära sig, med tanke på att jag har 0 matkunskap. 

Men ska nana nu. Ha det bäst.

XOXO 

2 kommentarer:

Anonym sa...

hey baby=)
sorry,,men du ville jobba va? haha annrs var dt mitt fel att de ringde mimmi, men vi ses sen...puss ppå dig hetnos

Mirry sa...

Ja det är inen fara, måste ju tjäna ihop ngågot till nästa månad ;)

ses idag. puss puss XOXO