måndag 16 juni 2008

HUUULTAN!!!

Hultsfred var fantastiskt, oförglömligt, jaa allt!!!

Trots att jag har åkt på en brakar förkylning 
så var det så jävla roligt att jag inte ens är ledsen över det! Jag har inte ångrat en enda sekund!

Detta kommer nog bli ett långt inlägg men who cares!?
När Mimmi och Teea kom och hämtade mig vi 9 tiden och vi packade om allting bar det av till Hultan!
När vi var vid Jönköping stannade vi för en snabb fika, när vi sitter och äter vår fika vid ett släp så står det 4 medelåldersmän och stirrar på Mimmi, eftersom jag och Teea inte syntes bakom släpet kunde de inte stirra på oss som tur var, men när de körde förbi oss stannade de till i typ 1 min och bara glodde och vinkade!! HAHA
Vi var framme vid 13 tiden. Nu skulle vi bara hitta Kim och Camp Kondom. =p När vi hade hittat slog vi oss ner och började sätta upp tältet! Har aldrig satt upp ett tält innan, men jag är nöjd över resultatet! ;)

Mimms & Teea njuter av vattenpipan ;)

 När vi var klara skulle Mimms o Teeus visa mig var allting låg. Vi gick och la oss ganska tidigt för att tagga till inför torsdagen. 
Nästa dag vaknade vi av våra irriterande grannar som aldrig sov! De spelade samma låt hela natten på repeat! Fatta att jag hatar I'm yours låten nu?! Vi gick upp och köpte frukost för att bli av med dem ett tag, sedan somnade vi om igen i tältet! Vi väcktes av att Möller ringer och säger att det är 30 min kvar på deras bussresa, men vi somnade om igen och vaknade på riktigt när Möller ringer och säger att de är framme! Efter att vi hade mött upp dem och hämtat alla deras grejjer började vi dricka lite smått och umgås med resten av våra camp kondom grannar. Teea, Coffe och Mimmi drog iväg på Babyshambles och Simpleplan, medan jag, Ville och Möller drog iväg på Serj Tankian. Kort som jag är såg jag inget, så jag fick sitta på killarnas axlar! Fan vad kul jag hade! T.o.m Honey såg mig! Hahah! Men han va riktigt grym! Efter Serj skulle vi till tältet för att tagga inför Jimmy Eat World. Jag vet inte hur, men när vi skulle dra så var det bara jag och Möller kvar :S 
Så vi gick ihop. Påväg till Jimmy så kom vi på den briljanta idén att jag skulle sitta på Möllers axlar, men vi fick framåtlut och vurpa! Det va tur att jag hade fått i mig lite annars hade det nog gjort ganska ont :p Men sen kom det oväntade; när jag låg nere på marken kommer någon och bara tog tag i mig och satte mig på hans axlar! Jag fick panik och började skrika efter Möller men han va nära mig så det va lungt ;)
Tack förresten du okända kille som bar på mig! =)     

När Jimmy var slut fångade jag och Möller ett papper som de slängde ut, och det va pappter med alla låtar som de skulle köra, snäll som jag är så gav jag det till Ville som är ett stort fan! =) Sedan sprang jag och Ville iväg på Reage Against The Machine! De om några var mäktiga! De hade en jätte stor kommunist stjärna bakom sig och åter igen satt jag på Villes axlar och filmade allt! Det var en obeskrivlig känsla, de va verkligen jätte bra! 

Smidig som jag är så hade jag glömt att ta med mig mitt legg, så jag kom inte in på något av öl-tälten men en kväll planka jag mig in!  Jag lyckades krypa igenom staketet (Det är bra att vara liten ibland) ;)  Hehe
Vi satt där inne och kollade på Looptroop Rockers och H.I.M vi träffa några sköna människor där med. =) 

På lördan var det Sverige matchen och alla satt radade framför storbilds tv:en det var en bra stämning tills Sverige släppte in det sista målet! :( Efter matchen fick vi reda på att Linkin Park ställde in sin konsert! Jag blev faktiskt ledsen, även om jag inte är ett fan längre så hade det varit roligt att se dem! 
Alla som hade legg gick in i öltälten, men Ville var snäll nog att stanna kvar med mig. Teea ringde och sa att jag skulle försöka komma in med
 hennes legg, för er som inte vet hur Teea ser ut så är hon blond, det är inte jag! Men jag kände att jag inte hade något att förlora så jag gjorde ett försök, och kom in!!! Då mådde jag! Väl inne i öltälten dansade vi loss och hade skit kul, glömde av att LP hade ställt in. Vid 22 tiden var det dags att kolla på Takida och Håkan, alla tappade bort varandra som vanligt och Möller lämnade mig efter att han hade blivit knockad och blödde näsblod utan att jag hade märkt det! =p Så där var jag helt solo med ca 8% batteri kvar på min telefon. Men jag lyckades få tag på Ville efter en stund, men tappade bort honom lika snabbt. Teea och jag var och åt, sedan gick vi iväg till Håkan där vi träffade Coffe och hans kompis.             Nyktra Möller ;)

När Håkan började sjunga Göteborg låten blev jag och Teea skit taggade så vi bara dök in i publikhavet och kom någonstans i mitten, och fan vad vi flippa! Det roliga är att ingen av oss gillar Håkan, men vi bestämde oss för att göra det bästa av situationen. Och vi hade nog roligast där, folk måste ha trott att vi gick på något för vi kunde inte sluta skratta! När vi sedan skulle iväg på Robyn så var båda skit trötta och bara stod och dega, men sen fick vi upp energin igen och började flippa. Hemvägen var nog sjukast för det stäniga skämtet på Campet var: "Vem va det som fucking kasta?!" Jag och Teea hade skit kul med den frasen, men började ända om den. Teea var jätte sugen på pop-corn men inte hittade pop-corn så hon gick runt o sa "Vem va det som fucking snodde pop-corn vagnen?" hela vägen hem! Vi fick även signa en killes jeans, han hade skit många namn på dem, det blev typ en vall of fame =P Haha 

Nu orkar jag inte skriva mera, tror det räcker. Finns dock mycket mer att berätta. ;) 
Ha det bra därute. <3
XOXO

Inga kommentarer: