onsdag 25 juni 2008

Middag!

Idag var min lediga dag från jobbet så kände att jag skulle passa på och klippa mig. När jag åkte till min vanliga frisör med mami, så var hon på lunch så det blev så att jag fick gå till en annan salong.  Är relativt nöjd, men fick klippa till lite själv. 

Idag så bestämde M*3 att vi skulle ut och äta, vi har pratat om att göra det rätt länge men det har inte blivit av. Så vi passade på att göra det nu när jag har tagit körkort o allt! =) Vi va på Zeus och åt 3 rätters, är super mätt nu! (Visar bilder när jag har fått!) 
När jag skulle släppa av Mysan vid resecentrum så va det en bil bakom oss som vinkade så snäll som jag är..(not) vinka jag tillbaka, men då började de följa oss!! 
De vägrade släppa ut mig ur parkeringen, och följde mig ut på motorvägen där de tvinga mig köra i 50! Sen tvinga de mig göra något så otroligt olagligt, jag körde över 5 heldragna linjer! Mår fortfarande så otroligt dåligt! =( Känns ju som om jag kommer förlora det lika snabbt som jag fick det! 

Men iaf! Nu har jag hjälpt Mimmsan skaffa blogg. Hoppas hon sköter den ;)
Just nu sitter och lyssnar på Alens cp låt som han gjorde tidigare idag, här snackar vi om ADHD! Han måste ha gått på något. =S 
Hur som helst ska jag nog nana nu, jobbar dag imon =( 
Natti på er! 

XOXO

Inga kommentarer: