fredag 6 juni 2008

Student!!

Hej hej alla därute! 
Igår var det min student dag! Dagen började tidigt, vi skulle vara hos Fröjd på champange frukost vid 7 för att sedan gå till skolan kl 8. Men så klart så gick vi hemifrån Fröjd kl 8, P4 radio va i vår klass och sände till alla som lyssnade så att de också kom in "studentstämningen" 
Men men, efter alla tal o bröt så skulle vi åka på student flaket, det kändes som om vi bara åkte runt där i 30 min men det va i över 1tim 30min! Men kul var det! ;) Och jag är ganska hes nu!  

Efteråt bar det av hemåt för att äta middag med fam och vänner. fick en massa fina presenter med ;) 
Sen skulle vi på förfest i håll i hatten nu; Äspered! Jag har aldrig varit där innan och mycket rikigt, vi var verkligen på landet! Massor med traktorer och vilda djur! Vi såg tom hjortar! 
Vi hade väldigt kul och Jacko gjorde många snygga moves på dansgolvet ;) Sen skulle vi åka ner till stan med Jacko men innan vi åkte fick vi se var Jacko bor och träffa HELA familjen! Hans pappa var inte så lik honom som jag hade trott. =/ Liten besvikelse där men vad gör det när de va så trevliga?!

Sen bar det av till Grand, oj vilken kö det var! Vi köa nog i 40 min men sen kom vi in! Fast det va ju lika mkt folk där inne, man fick ju armbåga sig fram nästan! Det var lite tråkigt att alla tappade bort varandra men vi hade kul ändå. =)
När grand stängde stod vi utanför och gormade i mer än 1 timma! Och jag träffade "oooo sopa" som jag o Mimmi träffade på väg hem i tis! blev lite flasch backs för honom där :p han måste ju tro att vi är helt skadade! Men efter att vi hade tappat bort mer än halva gänget så begav vi oss mot T.E huset för efterfest, men det vart ganska avslaget. Så jag och Mimmi bestämde oss för att sätta punkt för kvällen där. Hennes snälla mamma kom och hämtade oss. Väl hemma somnade jag direkt! 
Har inga bilder men ska få dem av Mimms senare så slänger upp dem då ;) 

Jag vill bara tack min klass OP05A för 3 fantastiska år! Kommer aldrig att glömma er! Älskar er som bara den! 
XOXO 

1 kommentar:

Anonym sa...

ledsen älskling, att jag "svek" er, men jag hoppas att ni fortfarande tycker om mig, Jag hade min anledningar, skäms lite så har ej vågat ringa er. Bara så du vet, jag älskar er!!

Mys with LOVE

Mitt blogg:
www.pluttennadii.blogg.se