tisdag 12 augusti 2008

Alen!

Hej hej! Idag så åkte Alen iväg till Japan, fast ifs så är han i Helsingfors i 2 dagar innan de åker iväg. Jag vaknade tidigt och hela familjen åkte med till Landvetter. Efteråt skulle jag och Eddie simma( vi ska båda komma i form! )jag är rätt nöjd, jag simmade endel längder ;) 

Senare på dagen träffade jag Vixen och vi gick en sväng på Knalle,
 men jag blev för sugen på kinamat så vi var tvungna och ta bussen in till stan, eftersom vår saab har gått sönder så nu har vi bara 1 bil!
Great!! Jag som skulle få ha golfen för mig själv i 3 mån! =(
Any who, jag fick min kinamat! :) Men när vi var hemma så kan jag känna 
att vi eller jag hade lite otur, först och främst så kom vi inte in eftersom det var låst överallt! Sedan när vi skulle sätta oss på små stolar och vänta på nycklarna så satte jag mig på en blöt stol!! Det såg ut som om jag hade kissat på mig!! =( 


Nej det är inte kiss! Vix tog kortet, hon är mitt vittne! 

Nu ska jag fortsätta kolla på Dexter, Natti!

XOXO

Inga kommentarer: