fredag 29 augusti 2008

Money so old its growin white hair

Hey!
Det har inte varit min dag idag, först får jag ett getingstick på högra långfingret och sen så skadar jag min vänstra tumme på när jag och Alex var ute och prov flög hans model flygplan!! Kan man ha mer otur? OK,det kan man ifs...folk svälter runt om i världen..men jag har ont =(
Igår var jag ute men Vixen och shopppade! Jag hittade en del fina grejer, men min kavaj som jag har cravat efter var slutsåld!! :'( Lite surt eftersom det va den enda kavajen jag har hittat som verkligen har passat mig, alla andra har vart för stora! :(

Imon är det äntligen utgång!! Hoppas det blir kul för jag har sett fram mot det ett tag nu! Det är IB cermoni imon med, ska dit me Teus och kolla, undrar hur det blir.
Men nu ska jag fortsätta kolla på film. Natti

XOXO

Inga kommentarer: