torsdag 21 augusti 2008

Ullared!

Hellu! Igår var jag i Varberg och Ullared med Eddie, Frida och Philip! Kände att jag behövde komma ut lite och få annat och tänka på än och sitta hemma och få ångest.  
När vi var i Varberg gjorde vi ett lite stop på Tre toppar! Det var mysigt men jag hade fåttt i mig en hel milkshake innan dess så jag mådde lite illa..det blev inte mycket glass för min del =/ Innan vi fortsatte mot Ullared var jag och kände på vattnet, hade gått och bada om det inte hade blåst så mkt! Jag passade även på och ta kort med Philip! 

Väl inne på Ullared så hittade jag väl inte allt för mkt, lite onödiga grejer som man alltid hittar och tror att det är billigare där än i Borås, men som egentligen inte är det! Jag köpte en pincett, det är ju alltid bra och ha 2...men har tappat bort den innan jag ens har använt den! =( Jag spenderade en stor del av min tid där inne på barnavdelningen! Lite smått kiligt kan jag känna, men men that's life! 

Idag vaknade jag 12, och började göra mig redo för simmning!  Jag simmade rätt mycket tycker jag, men tappade lusten när det kom massa simmare och simmade hur bra som helst! =/ 
Snart ska jag äta, och sedan ta en promenix med Teus! Cya

XOXO

Inga kommentarer: