söndag 17 augusti 2008

Köttbullstjuven hittad!

Yes ni läser rätt!!!
Jag träffade på köttbullstjuven utanför Trägårn' igår natt! Hon stod med Tim och co. Inte nog med det så känner Tea henne! Det visar sig att de går i samma klass!! Så jag frågade henne om jag fick ta kort på henne eftersom hon just är köttbullstjuven! Bilden är inte bra, men vad kan man förvänta sig när man var lite smått dragen? ;)  
Såhär ser hon ut! 

Gårdagens utgång var.. intressant. Jag säger just intressant för att jag känner att jag befann mig i en dimma 2/3 av kvällen. Jag minns allt lite smått luddigt, men det kanske är bäst så? Det var Edonas första gång på Trägårn' och hon hade kul! Så jag känner att kvällen blev lyckad trots dimman. Men tråkigt nog fick jag åka buss hem själv, men Tea ska gottgöra mig imon genom att gå ut och äta sushi med mig :) Det skall bli hennes första gång, så vi får väl se vad hon tycker! 
Sympati till Mimmi som blev stucken av en geting i läppen igår! Vi var och solade och när Mimms skulle äta chips så blev hon stucken! Det slutade med att jag fick köra lilla loppan för första gången, även detta var en upplevelse men jag klarade mig bra! Jag körde hem till henne så fort jag kunde, hon blev kurad med mediciner och is! Men idag är svullnaden nere som tur är! 

Nu ska jag nog gå och lägga mig. Natti 

XOXO

3 kommentarer:

Anonym sa...

men det är ju Tina!!!! HAHAHA så det var hon som var köttbullstjuven ;D

Anonym sa...

haha sushin var helt okej faktiskt! och det var la tur att jag gottgjorde dig då för jag hade väldigt kul :) puss<3

Anonym sa...

tack för sympatin ^^ underbart att du hittade henne, bra spaningsjobb där! polis nästa??