fredag 1 augusti 2008

Hanging by a moment

Igår var jag ute med Mimmi och Teea. Det var kul, för Teea brukar inte följa med oss ut.
Vi körde en bra krogrunda tycker jag, först var vi på Brasseriet men vi drog när det började droppa in allt för många seniorer, bar det av till Trägårn' men när vi snackade med vakterna och fick reda på att det inte var någon där inne förutom bartenderna så vände om till Tonic.
Där träffade vi några roliga killar som vi satt och tjöta med resten av kvällen. En av killarna var bara 17 men såg ut som minst 22 och jag lyckades få in mig, mimmi, teea och 17 åringen gratis på Trägårn! Jag måste säga att jag är jävligt nöjd! =)

Idag har jag (konstigt nog) jobbat brakis! Ingen höjdare, men det var inte lika illa som i söndas! ;) Och just nu sitter Tea och trimmar upp mig om att följa med ut imon, vet inte om jag orkar. Men Ville fyller 20 imon (shout-out till honom!) så han ska väl styra upp något, men om man följer med ut är en annan fråga? Min mami o paip kommer hem imon! Så det blir storstädning här hemma innan vi åker till flygplatsen och plockar upp dem! Tea har dratt ett par bra raggningsrepliker på mig nu som hon vill dra imon. Några av dem är bla:
I'm Mr Burns and you can be my Smithers?
Hjälp de hemlösa, ta med mig hem?
Rösterna i mitt huvud säger att du ska gå ut med mig.
Vad säger ni killar, skulle ni ta hem en tjej som kör någon av dessa repliker? ;)
Ne nu drar jag mig. Ha det bra, Natti

XOXO

Inga kommentarer: