onsdag 6 augusti 2008

Vix!

Igår natt innan jag skulle lägga mig fick jag panik! Jag kom nämligen på att Vicky snart flyttar till London! Jag har visserligen känt till detta länge, men jag brukar undvika och tänka på sånt som inte jag vill inse. Det funkar väldigt bra oftast..tills jag kommer på det några dagar innan det skall ske och får panik och blir väldigt deppig. 

Så idag var jag tvungen och träffa henne! Snäll som jag är, så hämtade jag henne efter att hon hade slutat vilket var vid 22, sedan åkte vi hem till henne o myste. Jag måste säga att jag gjorde bort mig lite..jag hade en vicky moment med andra ord! Jag och Vix låg i hennes säng och vek oss dubbelt av skratt! Jag skrattade så mkt att jag började lipa! 
Vix: Men 2 av dem var...jaaa du vet
Jag: (väldigt allvarligt) De var män?!
...Och så brister vi ut i skratt! 
Nu vet jag hur vix känner sig när hon har sina moments ;) 

Ne men seriöst! Vix får inte flytta! Inte nog med att hon skall iväg så ska Alen (min bror) iväg till Japan i 3-6 mån! Alla drar ju! Jag vill oxå dra! Come on NY!!! 

Ne nu ska jag nana, vi kanske ska till skara sommarland imon =) Natti

XOXO

1 kommentar:

Anonym sa...

aaaaw älskliiiing!!! sluta innan du får mig att gråta :(:( kommer sakna dig sjuuukt mkt men vi kommer ses så ofta vi kan ändå <33333 love you :*