torsdag 21 augusti 2008

Ångest

Jag har inte skrivit på ett tag nu, men har inte direkt haft någon lust till det heller. Anledningen till det är för att när jag och Theus var och åt sushi(som för övrigt var jätte mysigt!)så fick jag ett samtal från högskolan i Jönköping! 
De sa att jag har kommit in! Jag tackade först nej, men sa sedan att jag kanske borde tänka över det eftersom jag var lite upptagen just då. Hur som helst så ringde jag igår och tackade JA till utbildningen! Vet inte om detta var ett smart drag? Jag får ångest så fort jag tänker på vad jag ska göra. Ska jag ringa igen och säga att jag ångrar mig eller ska jag åka till Jönköping på måndag morgon och se hur jag känner?  Detta kom väldigt oväntat! Jag har sagt att jag vill lämna vården ett tag och börja med något nytt, men så tackar jag ja till en sjuksköterskeutbildning! Hur smart är jag ibland?! 

Ne jag ska väl fortsätta fundera på vad jag ska ta mig till.. Natti

XOXO

Inga kommentarer: